Tuesday, May 19, 2009

diari kosong

isnin malam pada tarikh 18 may 09 aku membuka sehelai demi sehelai lembaran diari. tiada tulisan mahupun contengan hampir seminggu yang lepas. apa yang terjadi sebenarnya?
adakah aku telah bangun dari tidur yang panjang ataupun baru kembali ke alam realiti?

ya... aku telah kembali dari suatu tempat... sepuluh hari yang lepas aku telah bertolak dari sepang ke bumi pendekar perak darul ridwan. selama sepuluh hari itu aku menyertai program jatidiri kesukarelawan nasional (PJKN) peringkat putrajaya 09.

namun bukan itu yang ingin aku bercerita dan berolek kata disini... pastinya sebelum berangkat ke PJKN, seminggu sebelumnya telah menjadikan aku sibuk dan tak dapat cukup tidur kerana nak cover assigment, midterm dan presentation yang telah dijadualkan pada minggu aku pergi PJKN.

alhamdulillah walaupun hanya 90% yang siap aku dapat enjoy program tu..
so before panjang-panjangkan cerita baik aku recap balik apa yang dahulunya aku nak tulis dua minggu lepas... kita keatas...

No comments: