Friday, March 21, 2008

mentor lama mentor baru


tanggal 15 mac 2008 adalah hari sabtu. pada hari tu aku bawak 2 orang mentor baru untuk dijumpakan dengan mentee aku iaitu najihah. mentor tu adalah yana dan nor. inilah pertama kali yana & nor join akhi punyer program walau secara x formal. nor dibaptiskan minggu lepas sebagai akhian. yana pulak terbaptis secara tak sengaja selepas dia join humanitarian karnival bawah zatil dan roha.

ramai jugak yang turun dengan pertolongan izi dan ikhwan. nak kata best, aku rasa agak fail jadi pc kali ni, adik-adik buat hal mentang-mentang kat tempat diorang, lagi satu diorang ada kawan, tak silap empat orang pompuan dan enam orang lelaki.


anyway, gembira tetap ada sebab aku dapat bagi sedikit contribution pada akhi dengan mentoring secara x formal dan kecik, trainer-trainer lain pun better buat lebih baik dari aku. terasa bersalah jugak pada yana dan nor, masa diorang aku abiskan dari kul 3.00 diorang mekap-mekap sampai kul 7.30 mlm diorang sampai ke uia.

kira secara terbuka saya mintak maaf pada nor dan yana , anyway lepas habis exam ni kami akan pergi lagi jumpa adik najihah dan kawan-kawannya..

1 comment:

Anonymous said...

salam.

wady, kau sudah layak digelar lagenda akhi. welcome to the club!