Monday, August 11, 2008

Aku suka tengok dia makan

Dia memang cantik, tapi kecomelannya terserlah apabila melihat dia tengah makan. Ini bukanlah kemaruk cinta seorang lelaki, apatah lagi angaunya sanubari lelaki terhadap wanita. Si dia itu biarlah di sensoredkan dulu orangnya.

Bukan semua orang yang aku perasan cara makannya, kadangkala tak pernah terfikir yang kita memandang dan memerhatikan seseorang itu tengah makan. Namun apatah daya sememangnya aku tertarik dengan caranya tengah mengunyah makanan.

Cantik dan comel dapatlah dibezakan melalui perkara ini. Dalam ramai-ramai kawanku, tini paling comel ketika makan, hahaha. Seterusnya tanpa mengira ranking adalah najihah, zuhairah dan kak ji. Oh oh oh, takder pulak nama lelaki yang dapat ditulis disini. Kalo di tuliskan tentunya menjadi telahan yang tak berapa elok.

Hujung bulan lepas, iaitu pada 28 haribulan, aku pergi ke uia. Dah janji ngan tini nak tunggu lin dating dan borak sesame. Lama sangat tak jumpa. Yer tak yer dah janji ngan lin nak teman dia pi buat clearance. Lin tak nak konvo hujung bulan ni, apala citer dia tertiba tak nak konvo jugak.


waktu ini aku hanya sempat post entries jer, tak sempat sangat nak tengok nengok korang nyer blog. anyway bukannya takder masa, tapi waktu untuk berinternet tak selari ngan waktu senggangku.

3 comments:

iftin nasuha said...

roha pun suka tengok abang wady makan.1st time in a lifetime roha tengok orang lelaki makan ngan sopan..hehe.

Anonymous said...

roha, usahlah kau tekejut..
sesungguhnye wady itu adelah sopan.
sopan adelah wadi.
abg pzin bukanlah wady. ~~tiber

Anonymous said...

abg ad si penDIET.
;)