Monday, August 25, 2008

pesta konvo uiam

tarikh menjelangnya sukan olimpik sudah berlalu, kini menjelma pulak satu program untuk budak-budak yang grad yang mana belajor kat uia. tarikh 23-25hb ogos adalah tiga hari penerimaan skroll dengan berbaju design baru bertopi ala-ala martabak.

tak ketinggalan, aku juga turut kesana selama dua hari. hari pertama dapatla tengok ramai orang kat convest hill tu. aku cuma janji nak jumpa haina jer. orang-orang lain yang aku kenali tak dikontek. tak pelu kot aku kontek diorang. diorang pun bukan dapat apa kalo jumpa aku. lain la aku ni seorang perwira negara ataupun seorang yang sangat mesra suatu ketika dahulu bersama mereka.

anyway, everybody have their own life.

bila cerita tentang convest hill yang mana menjadi first impression kepada kejayaan convest, adalah pada tahun ini aku aku melihat sesuatu yang agak teruk, bukan!! memang teruk.. sampaikan aku tak perasan pintu gerbangnya.

anyway, that's their problem.

pergi pulak kepada beberapa orang yang aku jumpa. tak sangka jugak aku bertemu dengan roha, aida, zatil, nuha, asma, pai, syu, kak dayah, wani akhi, wani engin, adik aku sendiri, tini, jepan, lin,head projek akhi, kak yam dan ramai lagi.

tak lupa jugak, aku sempat pergi jalan-jalan ngan member satu sekolah dan satu department engin kat uia iaitu zamir, ceroh, fikry, aminuddin, mat yi dan alias.

anyway, tak der idea bagus lagi nak citer, so ni jer kot dulu.

1 comment:

Adlan said...

wa.. x sempat pn pegi convest sbb ujan..