Tuesday, May 13, 2008

DSA 2008- I WUZ THERE




this event. is not in my plan to visit. anyway i know it a day before it closing event. so pada 24 april yang lepas, pepagi lagi aku cuba bangun tidur dengan harapan untuk datang awal ke pwtc.

campur tolak semua preparation dari pukul 7pagi termasuklah memilih baju yang sesuai, bersenam ala kadar, minum air yang dicampur perisa kepanasan 70 darjah celcius, tunggu bas, naik bas, itu ini dan akhirnya pada pukul 10 pagi aku sampai ke tempat yang ditujui.


selepas mendaftar sebagai ceo bagi wadioblasta corp. maka berjalan lah aku menyoroti perkembangan pertahanan dari negara sendiri dan negara-negara yang terlibat.


almaklum merewang-rewang kat sini bersama pengunjung-pengunjung yang lain telah menghabiskan beberapa waktu.sejumlah dua setengah jam aku berada di pwtc, kul 12.30 aku keluar dan terus balik..


2 comments:

Anonymous said...

eleh, aku tau kau kuar berdating.. yang tu kau xnak citer plak..

Anonymous said...

owh ko pegi dating rupenye..patotla ko tak ajak gua.. hohoho..
abg pzin tgk org tu dah shombong.pegi mane2 tak ajak kiterrr-ngadu kt abg pzin nihh