Tuesday, May 06, 2008

Rela Ku Pujuk

minggu yang agak resah setelah beberapa task yang patut aku selesaikan awal-awal tak setel-setel sampai hari ni. oleh sebab tak tau apa puncanya, maka aku pun mencarinya dalam versi lagu. dan lagu ini agak sinonim dengan keadaan aku sekarang... tak semua, sikit jer...
ok.... dari spider....

Di kejar bayang-bayang resah
Bila hatimu masih tak berubah
Enggan dipunya
Dan dipenjara
Belaian cintaku ini

Aku bukan lelaki yang tewas
Bisa menyambar walau ku ditolak
Biar diuji
Kanan dan kiri
Kaukan tetap kumiliki

(Korus)
Tiada lafaz yang lebih agung
Kalimah cintamu
Yang kutunggu-tunggu
Biar jasadku yang menanggung

Permainan darimu
Relaku pujuk

Janganlah kau salahkan aku
Terus memburu menawan cintamu
Aku percaya
Sedikit masa
Kau kecundang akhirnya

Usahlah kau bersedih
Dihadapanmu aku hadir
Memadam resah dan curiga
Dari hatimu. oh. oh.

Apakah kali ini
Bisa kau tolak dan berlari
Setelah aku menanamkan
Azimatku

2 comments:

Anonymous said...

wah.. wah.. wah.. sejak biler pulak kau bergelumang dalam kancah-kancah macam nih? kita kan kongsi gelap..

semoga kau sentiasa mendapat petunjuk dan hidayah-Nya selalu.

Anonymous said...

wady, ko ni terlalu puitis bg aku. susah aku nk memahami ko. ape kejadahnye aku perlu memahami ko? tiber.. jgn risau kadang2 hidup mmg dikejar bayang2 resah..(sambung sendirik lah)