Thursday, May 15, 2008

hari ini bermulanya hidup baru






alhamdulillah dapat aku ucapkan dengan kelegaan. buku yang aku baca dan sebutkan dalam post terdahulu berjaya aku habiskan bacaannya pada hari yang tarikhnya sememangnya dirancang iaitu pada hari ini.

jadi aku akan membuat beberapa usaha yang tak berapa rancak tetapi berguna kepada agama, bangsa dan negara. first sekali aku akan berkenalan ngan wordpress pada hari ini. nak buat satu. nak tau betul ker orang kata wordpress ni lagi cantik dari blog, lagi senang dan lebih ramai penggunanya.

wordpress itu akan digunakan oleh seluruh ahli keluarga aku yang setiapnya berada agak jauh antara satu sama lain, ia juga dapat mengembangkan keupayaan ict adik-adikku yang lain, mak aku tentu gemgira bila tengok gambo dan citernya dalam internet. masyuk luuuuu.

seterusnya aku akan memperbaiki prinsip hidup aku dan menulisnya dengan jelas supaya sentiasa aku ingat dan dirangsangkan selalu olehnya. orang dewasa harus ada prinsip hidup yang jelas. baru tau mana arah tuju.

seterusnya lagi tentu kengkawan blur-blur aku dok kat mana sekarang. sedangkan aku sebenarnya masih dimiliki oleh jasad manusia lagi, tiada karma dalam kepercayaanku dan aku sekarang berada kat sepang.

1 comment:

Adlan said...

yea.. welcome to wordpress family. aku br guna wordpress slama 5 bulan tp xpnah citer pn lg psl wordpress nih.. haha