Monday, September 01, 2008

kepada semua ahli IA-TECH

mesyuarat minggu lepas telah mengusulkan beberapa agenda kepada semua pemegang saham dalam IA-TECH. agenda-agendanya adalah dimaklumkan seperti berikut:

pertama: mind setting.

setiap ahli perlu mempunyai pemikiran yang suci dan telus, jadi sebarang sifat mazmumah haruslah disingkir dan di buang awal-awal.
matlamat kita adalah IA-GROUP, iaitu sebuah konglomerat yang di branchkan daripada semua jenis perniagaan perseorangan setiap ahli IA-TECH.

kedua: aset bernilai satu juta dalam masa lima tahun

berdasarkan perancangan awal yang bermula dengan dua premis di gombak dan kota bharu, setiap ahli dikehendaki berusaha untuk meningkatkan aset kepada nilai satu juta dalam masa lima tahun atau kurang. (matlamat)
jadi, jika ada jer idea yang best dan peluang yang baik, setiap ahli dapatlah kiranya bersama-sama berbincang dan saling berhubung untuk mengemas-selari idea, perancangan dan sistem yang ada menjadi lebih baik.

ketiga: mendapat Ir. dalam masa lima tahun

dua belas ahli yang ada sekarang dari jurusan engineering hendaklah memulakan usaha untuk mendapatkan Ir.. kecuali seorang dari jurusan ilmu wahyu akan meningkatkan lagi taraf pendidikan kepada master atau phd.
ini dapat dilakukan dengan mencari bahan yang sesuai untuk dibuat kajian dan segala usaha kearah dalam bidang tersebut hendaklah direkodkan bermula sekrang. manalah tau benda tu yang akan beri korang Ir. itu.

No comments: